Jag antar utmaningen

Fyra arbeten jag har haft i mitt liv:
- Brevsorterare på Posten
- Allt i allo på barmorskemottagningen
- De gyllene bågarna
- Dagisvikarie

Fyra filmer jag kan se om och om igen:
- Gladiator
- Sällskapsresan II
- Titanic
- Välkommen Mrs. Doubtfire

Fyra städer jag har bott i:
Har bara bott i Stockholm men ändrar jag det till ställen i Sthlm så blir det åtminstone tre.
-Marieberg
-Rissne
-Hässelby

Fyra TV-serier jag gärna ser:
(skulle kunna nämna typ tio)
- LOST
- OC
- Grey's Anatomy
- Sex and the city

Fyra ställen jag vill åka till:
- Australien
- Nya Zeeland
- USA
- Thailand

Fyra webbsidor jag besöker dagligen:
- lagets hemsida
- tv.nu
- aik.se
- ett antal bloggar

Fyra favoriträtter:
- Tacos
- Kinabuffé på restaurang på söder
- Det mesta på Donken
- Fläskfilé santa fee med avokadodip i Kungshallen (såsen är gudomlig)

Fyra ställen där jag känner mig hemma:
Radhuset vi snart flyttar ifrån
Innebandyhallen
Råsunda
Nya lägenheten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback