Hos sjukgymnasten

Jag: Är korsbandet av??
Hon: Jag tror inte det.
Jag: Så det är alltså inte av?
Hon: Nä, det verkar inte så.
Jag: Asså, finns korsbandet fortfarande där?
Hon: Det känns så.

Vadå tror? Vadå verkar? Har redan fått falska förhoppningar en gång så får verkligen hoppas att hon inte har fel...

Aja, tack och lov alltså. Men knät känns fortfarande inte alls bra. Det är svullet, svårt att böja och sträcka och gör rätt ont. Så ere.

Typiskt att när jag inte kan jobba så finns det massor av jobb. Två vikariepooler har ringt idag. Och Ritha är en tantjävel igen. Hon började nämligen garva när jag sa att jag kanske hade slitit av korsbandet igen. Hur jävla muppig i huvet får man vara?!

Aja. Hoppas på att det känns bättre imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback