Farväl

SNYFT!
Idag var det dags att ta farväl av "min" lilla pärla, Nissan. Det är ju egentligen inte min bil men det har mest varit jag som kört den senaste året så jag kallar honom min.
Han har varit helt underbar att köra trots att han nu börjar komma upp i ålder, närmare bestämt 18 år. Han ser inte mycket ut för världen, rostig och dan men han är himla trevlig att köra. Det är alltid ett äventyr när man är ute och åker med Nissan och idag var det alltså dags att säga Bye bye.
Vi har tyvärr inte råd att ha honom kvar. Själv hade jag hellre sett Toyotan såld men det är tyvärr inte jag som bestämmer sånt i familjen.

Var ute på en avskedsfärd idag.
Han och jag.
Fönstrena nedvevade (japp, vevade. Inga fönsterhissar här inte).
Musiken på max. Lite skrovligt ljud ur kasettbandspelaren men det är sånt man får ta. Annars finns det inte mycket att klaga på.

Jag kommer sakna honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback