Deppandet, dag 1

Jag har väl varit med om roligare dagar än gårdagen men jag måste ändå säga att jag har tagit beskedet bättre än jag trodde.

Det var en godkänd deppardag.

Tårar……………IIIII
Tröstätande…III
TV…………………IIIIIIII


Ja, trodde det skulle bli mer tårar denna första dag men jag tror nog inte riktigt att det har sjunkit in än. Det finns iallafall fler tårar på lager så det räcker och blir över.
Fick både bulle, biskvi och kakor hos Lisa. Hon har koll på depp-mat hon! Däremot föreslog mamma pasta bolognese till lunch. Min hat-rätt på THE deppardag!? Eh, Nej tack! Inte heller hade vi nåt godis på lager så hittade inget roligare att tröstäta framför tvn än en påse ofärska bilar. Nja, halva fick sparas till en desperatare dag.
Tv-kvällen som sagt helt okej. Desperate housewives, Idol, Gilmore Girls, Frasier, 2 x Sex and the city. Najs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback