Buhu

I lördags var det dags för IB. Det blev bara några övningar men det var kul trots att jag var ruggigt kass innebandymässigt. Men det var väl ganska väntat.

I söndags kändes knät toppen-bra till min stora glädje! Inte svullet alls eller nåt. Så jag bestämde mig för att köra lite igår igen.
Och igår var det verkligen skitkul till en början! Det gick jättebra å springa å skjuta och allt var jättebra. MEN. Sen hände det. Knät vek sig. Som fan. Det var inte alls skönt men jag kunde ändå gå av planen utan att det gjorde speciellt ont. Jag fick det lindat för säkerhetsskull och fasade för att det skulle vara svullet när jag sen tog av lindan igår. Det var det inte. Så jag tänkte att det nog var okej ändå. Och pustade ut.
Men i morse när jag vaknade kändes det inte alls bra. Det var svullet och gjorde ont. Fan, fan, fan.

Domen kommer klockan tre. Då har jag tid hos sjukgymnasten.

Snälla, snälla, snälla, det får inte vara av! Jag orkar inte det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback