Träning

När jag var hos sjukgymnasten idag och tränade så var det en till person som tränade samtidigt. Så vi pratade en del och personen var väldigt trevlig och så men något som jag inte kunde komma fram till var om personen var en tjej eller en kille! Väldigt frustrerande.
Till slut nämnde personen något om någon Henrietta i hennes lag. Så, japp, det var tydligen en tjej.
Med väldans mörk röst och en kill-liknande kropp.
Så då vet jag det...


När man ska träna tycker åtminstone jag att det är en självklarhet med bekväma kläder.
Alla andra verkar dock inte dela samma uppfattning.

Jag har sett tjejer träna jättesminkade i mini-små sporttoppar,
jag har sett killar komma till gymmet och cykla med tofflor...
och idag såg jag något jag inte sett förut,
en man körde sitt träningspass i jeans.
Det kan ju inte vara skönt eller?
Å grejen var den att det inte bara var vikter å sånt han körde, han cyklade också en ganska lång stund...
Ibland undrar man hur folk tänker...

Förresten, jag vart nästan svettig idag, det går framåt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback