Solsken

Idag var solen framme ett bra tag mitt på dagen. Så jag satte mig ute och solade en stund.
Jag hade precis börjat läsa när jag såg att en bil körde in på grannens uppfart.
Fick en liten hjärtattack. Nej, snälla, jag orkar inte!
Men sen såg jag att det var en annan gubbe som klev ur bilen. Puh! Sicken tur..
Gubben nöjde sig med ett hej. Å lät mig sedan fortsätta läsa.
Vilken trevlig människa!


Träffade tjejerna en stund ikväll. Lika trevligt som vanligt!

Om lite mer än två månader åker vi till Grekland!!! Det ska bli så himla roligt! Jag längtar verkligen...

Men buhu! Jag e mobbad!
Mian berättade att det var bråk om dubbelsängen. Mian å Phia vs. Nattis och Carro.
Ingen vill sova med mig. Snyft...
Men inte helt fel å sova i en egen säng tycker jag. Så de kan ju fortsätta tjafsa om det.
Så det så tjejer! =)

Dagens låt: Gilla läget med Tomas Ledin
Vår framtida greklandslåt!

Nu ska jag ta å se kvällens avsnitt av Grey's Anatomy som jag spelat in.
Naaajs som fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback