Skvaller

Jag å ÖbergParty party!Middagparty party!

Som sagt, partyt i lördags var väldans skoj!!
Det var annars ett tag sen jag hade en riktigt kul partykväll. Såna blir man glad av!

Det var damerna, herrarna och styrelsen som var där i lördags så det blev tillsammans runt 60 personer.
Rätt mycket folk med andra ord...

En herr- å damlagsfest innebär alltid att det finns en hel del å skvallra om efteråt!
Vem som var fullast, vem som hångla med vem å massa andra pinigheter å roligheter som hänt under kvällen...
Därför krävdes det en skvallerfika! Sandra kom hit igår å vi drack saft å åt bullar å pratade av oss en del.
Mycket trevligt! Men Syrran va me å lyssna så vi kände att vi inte riktigt kunde ta upp allt vi ville inför henne...
Så därför blev det även en lunch idag på Wayne's Coffe vid Outlet.
Nu har vi alltså fått vädra det mesta.. så nu känns de som jag hänger med i svängarna!

Carin som är lagkapten i vårt lag är alltid en hejare på å ta en massa kort så nu under eftermiddagen har jag fått de skickade över msn.
Det har tagit typ två timmar!
Det var nämligen typ sisådär 90 kort.. hjälp!
Men det var skoj å se alla bilder!

Men nu är det dags att låta tvn få underhålla mig en stund också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback