SATC - ångest!

Jag är nog ingen DVD-box-person har jag kommit fram till. Jag hade väl mina aningar om hur det skulle gå men jag kunde inte tro att jag skulle bli så beroende!

I onsdags eftermiddag lånade jag ju som sagt Phias Sex and the-city box med de 20 sista avsnitten...
LYCKA!

När jag väl hade börjat titta så gick det inte att sluta! Jag var fast!
Jag tittade hela eftermiddagen å kvällen igår. Jag såg avsnitt efter avsnitt och när jag hade kommit ungefär till avsnitt 15 så tänkte jag att det nog var bäst om jag såg klart alla 20. Å fick det överstökat liksom.
För då skulle jag ju kunna lämna tillbaka boxen till Phia idag. Så fick det bli...
Jag såg med andra ord ungefär 10 timmar Sex and the city på en dag. Aaaah!

Dessutom såg jag det sista avsnittet två gånger eftersom det är helt underbart bra! *kär*

MEN självklart glömde jag ta med boxen till Phia idag! Så nu vet jag att den ligger där inne på sängen å bara väntar på att jag ska sätta i en skiva i dvdn. HJÄLP!

Sicken tur då att jag har fullt upp nu i helgen å inte hinner se mer.
Jag ska nämligen på SM-finalerna imorrn på dan å sen ere bowling me tjejerna på kvällen.
Det ska bli en toppendag!!

Beslutsångest över ikväll!
Men nu har jag bestämt mig... tror jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback