Så ska det inte låta

Har suttit bänkad framför tvn klockan åtta de flesta fredagarna på sistone. 
Så ska det låta kan va riktigt skojigt ibland!

MEN... då och då är det nån jobbig, irriterande person med som ska vara alldeles för mycket...

...Å då blir man (eller iallafall jag) ju rätt galen..

Typ som Karl Martindal.. Vad höll snubben på med???

Det började illa...
Varför ta med sig sin egen gitarr? Det finns ju ett piano och ett helt band där som spelar! Lite onödigt då kanske!?

Och slutade illa...
När man vunnit å får välja en egen låt man vill sjunga så brukar det vara en självklarhet att man väljer en låt som båda deltagarna kan!! Eller!? Nej men då väljer Martindal "Proud Mary" som Lasse Brandeby inte hade en susning om texten på... Sjysst grabben!


Mitten var också rätt kass...
Såg han inte lite väl stolt ut när han hade rätt på frågor eller kunde låtar? 
Det var nog så att jag störde mig på det mesta...


Okej, att man kan bli så upprörd över ett litet tv-program kanske verkar knäppt men snubben irriterade verkligen mig! Mupp!

Men måste tyvärr erkänna att han har en hyfsat bra röst...


GLAD PÅSK FÖRRESTEN!!!!

Nu ska jag ut i solen igen.. Det är så himla underbart skönt ute idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback