Så måste det ha varit...

Någon måste ha tagit mina nycklar som jag lagt ut, låst upp och öppnat dörren, gått in i huset, lagt nycklarna i ena facket på min ryggsäck, passat på att stöka till lite i mitt rum och sedan gått ut ur huset...

Eller så kan det möjligtvis finnas en liten yttepytte chans att jag glömt att jag lagt nycklarna i min ryggsäck för nåra dar sen å sedan trott att nycklarna låg där ute... Men det är som sagt en väldigt liten chans att det är så... För visst låter det första alternativet mycket rimligare!?


Nu kommer släkten snart = dags att äta ännu mer godis, kakor och tårtor än jag redan gjort den här helgen... Men vafasen, det är påsk! Då är det meningen att man ska äta hur mycket som helst...
Magen e glad iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback