Så gick det med det...

Detta skulle vara min vita helg den här månaden hade jag bestämt. Men det gick väl inte suveränt bra med det måste jag erkänna.
Okej, det vart inte direkt party party men en helt nykter kväll blev det inte...

Det skumma var att jag innan jag gick kollade att jag hade lagt ut mina nycklar. (fickorna var så fulla att de inte fick plats där) Men nu när jag kom hem låg de inte där! Jag letade och letade överallt men de var bara inte där! Så himla konstigt...

Suck å stön... ville inte väcka någon i familjen men jag hade inte så mycke val...

Så jag ringde syrran... typ fem gånger... inget svar.. Nehej.. men va kul! Då blev jag tvungen å väcka nåt av päronen.

Det fick bli mamma. Å hon va inte sur.. så det var ju bra! Men det känns bara så himla onödigt! Jag förstår inte vart de kan ligga...

Aja, det visar sig väl kanske imorrn...

Kvällen var rätt kul ändå.. även om jag mest blev trött av mina cider..

Aja, nu måste jag sova!

Godnatt å tack för ikväll tjejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback