Onsdag

Idag har jag träffat Phia. Trevligt trevligt!
Först en tur i stan.
Kul att kunna komma ut å röra på mig men jag e fortfarande inte på speciellt bra shopping-humör. Det är ju så jobbigt å shoppa me kryckorna! Orkar inte gå å rota då.. Hänger ingenting mitt framför näsan på mig så orkar jag inte bry mig om å kolla...

Sen åkte vi hem till Phia å kollade på Sex and the City. Det är ju sååå bra! Tröttnar aldrig...

Ikväll är det en sån där problematisk tv-kväll.

Klockan 21:00 =
Champions leage?
LOST?
OC?

Det blir nog:
Titta på: Fotbollen! Juventus-Arsenal! Det kan nog bli en kanonmatch med förhoppningsvis både Zlatan å Ljungberg på planen! Najs!
Spela in: LOST
Titta på reprisen: OC

Nåt som gör det hela ännu värre är att jag fortfarande har två inspelade program att se från igår!
Och ännu, ännu värre, jag fick låna Phias Sex and the city-box säsong 6.
20 avsnitt! FARLIGT! Jag kommer leva framför tvn ett tag framöver tror jag...

Provrumsmysterium:

Phia skulle prova jeans. Men draperiet (eller snarare tygbiten) man skulle dra för provrummet räckte inte. Både jag å Phia försökte verkligen. Utan att lyckas. Vi drog. Och vi drog igen. Men det fanns för lite tyg för att det skulle gå att dra ringen över kroken.
Muppigt värre!
Ännu muppigare var att en annan tjej utan problem gick in, drog för draperiet, provade, gick ut. Nemas problemas.
Jag och Phia var tvungna å kolla igen men det gick verkligen inte.
Irriterande!!!
Eller vad säger du Phia?


Mian, hoppas du får det skoj på daten ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback