Gott var det iallafall!

Fy fabian vad jag har ätit mycket den här helgen...

Jag undrar vilken dag som var onyttigast. Automatiskt tänker söndagen men jag vet inte riktigt...

I lördags blev det mycket ätande...
Påsklunchen var inte dålig! Ägg, lax, sill... så jäkla gott, vilket gör att jag kan äta hur mycket som helst. Magen verkar aldrig säga stopp... (Måste ha ätit minst 6-7 ägghalvor. Hjälp!)
Nåra nubbar blev det också.
Sen bar det av till ön för å träffa tvillingarna och Alex m.fl.
Hos tvillingarna behöver man aldrig gå hungrig, det är ett som är säkert.
Det fanns piroger och sparris som vi värmde med ost, lite nachos och en himla massa godis. Lite dricka på det också så var magen mätt och belåten.

Totalt för lördagen: En j-vla massa kalorier.


Men det kan nog ändå inte slå gårdagen. Då åt jag typ konstant! Dagen igenom...

Inte bra å äta frukost klockan tio när det är dags för tårta å bullar klockan två.
Egentligen är jag alldeles för hungrig då för att det ska vara hälsosamt att äta sig mätt på onyttigheterna men det stoppar inte mig... Nej nej..
Däremot känner man sig inte tiptop efteråt kan jag varna... Blä!!!
Sen blev det nåt middagsaktigt vid fyra-tiden, för att sedan åka hem till Tosse med Lisa och Sandra för å äta en andra middag. Ändå var jag jättehungrig då upptäckte jag...
Självklart ställde Tosse fram godis sen också.. Å nej, tänkte jag eftersom jag vet att jag inte kan hålla mig även om jag knappt är sugen... Sån e jag!
Vi satt mest framför tvn hela kvällen men det var väldigt trevligt!

Totalt för söndagen: Minst 1.000.000.000.000 kalorier. Usch!


Ångest! Jag har nämligen hela mitt påskägg kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback