Bu!

Läskiga filmer är inte riktigt min grej...
Det var nog flera år sedan jag såg en skräckis innan idag. (Då räknas inte Scary Movie)

För några veckor sedan så berättade syrran att hon sett en skitbra film, Instängda, som hon tyckte att jag borde se.
Idag var jag hemma hos Sandra och vi tittade på denna film som på baksidan lät riktigt ruggig.
Men vilken besvikelse!

Som det här...
Ett antal tjejer är instängda i en grotta. De har precis upptäckt att det finns en massa monster där nere som redan har käkat upp några av tjejerna.
En tjej är ensam i mörkret och hör plötsligt ett morrande ljud som kommer närmare. Så tjejen viskar:
-Sarah, är det du?

Jo, men givetvis grymtar Sarah precis som ett monster när hon äntligen kommer för att berätta att hon fortfarande lever. Hallå liksom...

Efter en och en halv timme hade monstrena ätit upp alla tjejerna.
Snipp, snapp, snut, så var filmen slut.

Okej, skräckisar ska inte ses på dagen.
Okej, jag hoppade till ett antal gånger, filmen var faktiskt rätt äcklig ibland!
Men allvarligt talat...
jag har kommit fram till att syrran och jag inte har samma filmsmak...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback