Anna vs. Knät...

Igår kväll var det dags för bowling.
Men inte för mig. Jag fick den stora äran att titta på. Tack knät!
Det är inte sådär superduper kul å titta på när polarna bowlar kan jag meddela...
Tävlingsmänniskan inuti mig ville vara med såklart! Jag kanske t o m hade haft chans å vinna!
Jaja, det var rätt så kul iallafall. Fick ju träffa tjejorna! Å dricka cider, det är ju gott!

Sen gled vi vidare till sunkstället Star Bar där vi fortsatte drickandet. Det var himla jättetrevligt tycker jag!
Vi satt å umgicks å snackade en massa skit å så... Å det blev även en liiiten stund på dansgolvet för mig.
Hur som helst var det en mysig å skojig kväll!

Det trodde jag att mitt knä tyckte också men i morse var jag inte lika säker på det. För det var rätt så svullet när jag vaknade trots att jag sovit med det i högläge å grejer...
Dumma knät!
Men samtidigt är jag väl hyfsat klumpig jag med, jag vet ju att det fortfarande är relativt nyligen som jag opererades och att jag inte borde anstränga det för mycket.
Ja, jag vet allt det där men det är ju så svårt att tänka så när jag faktiskt kan gå  och röra på mig rätt normalt nu...
Det är ju såååå tråkigt och sitta hemma.
Men sitta hemma å ta det jättelugnt är precis vad jag ska göra denna vecka har jag bestämt nu.
Nu ska jag banne mig får bort den här dumma svullnaden! En gång för alla!

Men om jag ska lyckas hålla mig framför tvn så mycket som möjligt kan det nog inte skada med lite hjälp från Carrie, Samantha, Miranda å Charlotte.
Så Phia...jag kanske väntar lite me å lämna tillbaka boxen. SATC håller mig åtminstone fast vid tvn.
Det behöver jag nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback